Tel.: +421 951 616 535 , info@autodielypsw.sk, Pon-Pia 8:00-17:00, So 8:00-12:00

chiptuning

motorove diely

Radi vám poradíme

PSW TRADE, s.r.o.
Krakovská cesta 770/30
028 01 Trstená
tel: +421951616535
info(a)autodielypsw.sk

Akčné produkty:

Pojazdný dielenský vozík s náradím 251ks TAGRED TA212

TA212

Cena 510,0 €
novinka
akcia

Nabíjačka batérií BOSCH C30 6/12V 0,8/3,8A 0189911030

0189911030

Cena 64,5 €
akcia

Prieskum


Úvod » DPF CONTROL VAG » DPF control - monitor DPF filtra VAG CR Group + LED dióda


        

DPF control - monitor DPF filtra VAG CR Group + LED dióda

Monitor DPF filtra VAG

 


0x
Skladom: 12 ks
Číslo produktu: DPFcontrolVAG
Cena bez DPH : 45,8 €
Cena s DPH (20 %):
55,0 €

do košíka:
  ks  

DPF control - monitor DPF filtra VAG CR Group + LED dióda

Monitor DPF filtra VAG


- rozmery OBD adaptéra 50x32x26mm

Zariadenie zapojené do zásuvky OBD, ktoré Vás bude informovať o začiatku a konci procesu regenerácie filtra pevných častíc vo vašom aute VAG. Zariadenie umožňuje znížiť spotrebu paliva a predĺžiť životnosť DPF filtra v dôsledku jeho správneho používania. Správna činnosť DPF filtra navyše chráni motor a turbodúchadlo.

V poslednom kroku objednávky nám nezabudnite do poznámky napísať kód motora alebo VIN číslo karosérie.

 

Monitor DPF filtra – čo to je?

DPF Control je estetické, kompaktné zariadenie zapojené do OBD zásuvky vo vozidle, ktoré informuje vodiča, keď prebieha regenerácia filtra pevných častíc (DPF). Na fungovanie zariadenia nie je potrebná žiadna aplikácia. Okrem toho môže zariadenie zostať zasunuté v zásuvke OBD, aj keď sa auto dlhší čas nepoužíva. Naše zariadenie po vypnutí vozidla nevybíja batériu.

Čo je regenerácia filtra pevných častíc?

Aktívna regenerácia filtra je proces, pri ktorom regulátor generuje dodatočné vstrekovanie paliva v neskorej fáze hnacieho zdvihu, aby sa zvýšila teplota výfukových plynov. Prúdenie výfukových plynov pri dostatočne vysokej teplote umožňuje vyhorenie pevných častíc v ňom nahromadených. Tento postup sa vykonáva v špecifických kilometrových/časových intervaloch v závislosti od štýlu jazdy, podmienok, riadiaceho algoritmu a samotnej kapacity filtra. Vo väčšine osobných automobilov koncernu VW sa pohybuje od cca 250 km do cca 600 km za veľmi priaznivých podmienok.

Algoritmus aktívnej regenerácie je vo väčšine áut implementovaný tak, že používateľ nevie, že sa s motorom deje niečo neobvyklé. V mestských podmienkach je to ľahšie spozorovať kvôli zvýšeným voľnobežným otáčkam, ale často je to spôsobené prehrievaním motora alebo vyššou spotrebou paliva.

Užívateľ preto veľmi často prerušuje regeneračnú procedúru, čo si vyžaduje aktiváciu ventilátora na chladenie motorového priestoru. Prerušenie tohto postupu je navyše nepriaznivé z hľadiska prevádzky DPF a je spojené aj so zvýšenou spotrebou paliva z dôvodu potreby častej regenerácie.

Nami ponúkaný prístroj Vám umožňuje tento proces riadiť, vzhľadom k tomu, že pri každej regenerácii prístroj informuje o začiatku a konci procedúry. Tieto informácie sú prenášané zvukom (bzučiak) a svetlom (dióda).

Pri zistení poklesu hmoty sadzí vo filtri, ktorý je synonymom skutočného začiatku procesu horenia, to zariadenie signalizuje dlhým zvukovým signálom a rozsvietením LED informuje o horení. Po ukončení regenerácie prístroj krátkym zvukovým signálom signalizuje ukončenie procesu vypaľovania DPF filtra a LED dióda zhasne.

Používatelia tak môžu optimalizovať svoju trasu a neprerušovať procedúru, čím ušetria palivo a peniaze výrazným predĺžením doby prevádzky. Okrem toho môže diagnostikovať svoju činnosť sledovaním periódy alebo vzdialenosti medzi regeneráciami.

Ako namontovať a používať zariadenie?

1. Nainštalujte zariadenie do zásuvky OBD vozidla (zvyčajne pri ľavom kolene vodiča).
2. Diódu pripojte, ak ju chcete umiestniť na konkrétne miesto, alebo ju nepripájajte vôbec, ak je zvukový signál dostatočný.
3. Podržte tlačidlo na zariadení a podľa počtu bliknutí diódy zistíte, koľko miligramov sadzí máte vo vašom filtri.
4. Podržte tlačidlo na zariadení dlhšie a odstránite všetky chyby z vášho auta.

(užívateľský manuál nájdete v sekcii "na stiahnutie" pri tomto produkte)

Zariadenie podporuje:

4-miestne kódy motorov automobilov vyrobených v rokoch 2008 až 2013

99 % vozidiel skupiny VAG od roku 2013 - Volkswagen, Seat, Audi, Škoda
niektoré modely Porsche, MB Sprinter a MAN s riadiacimi jednotkami EDC17.

Zariadenie nemusí fungovať v niektorých autách od roku 2023 (napr. najnovší Volkswagen Caddy)

Zariadenie nepodporuje:

staršie vozidlá s označením kódu motora "B" na začiatku (napríklad BLS, BUG, BMP) a vozdilá s riadiacimi jednotkami EDC15 a EDC16

POZOR! Pre modely Škoda Octavia II a Škoda Superb II je inštalácia zariadenia z dôvodu hlbokej inštalácie OBDII konektora náročná a v niektorých prípadoch nemožná. Preto odporúčame použiť predlžovací kábel OBDII.

Vo VW Touran I je konektor OBDII zakrytý schránkou v palubnej doske. Na inštaláciu zariadenia je potrebné upraviť zadnú stenu schránky v palubnej doske.



Príklady označení kódu motora:

Kódové označenie motora nájdete na nálepke na prahu dverí spolujazdca:

Nachádza sa aj vedľa rezervného kolesa v kufri:

Kód motora sa nachádza aj na kryte rozvodovmotora, ale neobsahuje posledný znak:

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NDJmY